My lovely followers

Search This Blog

Translate

Wednesday, December 12, 2012

Christmas Serieis- Ep.10 - Christmas decorations


Buna tuturor. Azi voi face o postare referitoare la decoratiuni de Craciun. Ieri am cautat in toata casa decoratiunile si tot nu le-am gasit. Azi urmeaza sa le caut si la subsol, mai ales ca nu mai e mult pana la Craciun. Concluzia este ca voi avea globulete si beteala numai pe unghii.
Sper sa va placa aceasta manichiura.


Hi all. Today I will make a post regarding Christmas decorations.Yesterday I have searched the whole house and I couldn't find any of it. Today I will search the basement.  Bottom line, today I will have on my nails a lot of balls and tinsel.
I hope you enjoy this manicure.


Step.1

Step.2

Step.3

Step.4

Items :





12 comments:

  1. aaaaaaawww ce dragute suuunt! verdele ala e superb!! trebuie sa-mi achizitionez si eu unul ;)) mai vrem modele!

    ReplyDelete
  2. Ce dragute si vesele sunt! Foarte frumoase!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci frumos Josephine. Esti tare draguta. PUP.

      Delete
  3. vai cat de frumoase sunt globuelete imi plac :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci Ela. Astept modele uimitoare la tine pe blog.

      Delete
  4. Imi place asa de mult manichiura asta :X oja verde arata foarte bine :)

    ReplyDelete
  5. Apreciez ca postezi atat de des! :D Ador bloggeritele care isi fac timp o data la 2-3 zile sa posteze ceva.Unghiutele tale au o forma foarte draguta,nici prea rotunde nici patrate (asa le am si euuu :) ).Nuanta violet de la Rapsodi arata special...
    A.L.E

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci mult Ale pentru remarcile frumoase si pentru coment in sine. PUP

      Delete

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.