My lovely followers

Search This Blog

Translate

Saturday, January 12, 2013

Day 12 - Tape Mani

Salutare!!! Dupa lungi cautari prin tot Bucurestiul, am gasit pana la urma banda pentru manichiura (yeeeeeeee!!!!!!). Offf, nu stiu cum sa va zic, dar sunt dezamagita :(. E posibil sa nu stiu eu sa o folosesc. M-am chinuit aproape o jumatate de ora sa o lipesc (da, oja baza trebuie sa fie complet uscata inainte de aplicarea benzii).
Si uite asa am sters de vreo 4 ori unghiile si mi-am facut nervi in loc sa ma relaxez realizand aceasta manichiura. Intr-un final a iesit ceva ceva.
Priviti rezultatul si fiti sincere va rog!!!
Va pup si sper sa va placa !


Hello! After a long search  here in Bucharest, I finally found the mani tape. Ugh, I do not know how to say it, but I am disappointed: (.It's possible that I don't know how to use it. I struggled almost half an hour to stick it (yes, the nail should be completely dry before ayou apply the tape). And so, I wiped about 4 times my nails making a lot of nerves,  instead of  relaxing  with this manicure. Finally got out something.Check out the result and be honest please! Kiss you, and I hope you enjoy!

























11 comments:

  1. Aww, this is awesome, I can tell you put a lot of effort in it - well done!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks but I'm not so happy with the result. Kiss you.

      Delete
  2. Ti-a iesit chiar dragut pana la urma, poate e banda aia de proasta calitate :-s ca ma gandesc ca nu ar trebui sa fie mare stiinta folosirea ei, si eu as vrea sa gasesc asa ceva la Cluj dar nu stiu unde sa mai caut :( imi plac si fulguletii aia sunt asa de cuuute si bineinteles ca intotdeauna combini culorile atat de bine :D
    Imi place mult ce ti-a iesit :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooooooooooo, ti-am zis eu ca esti tipa care are cuvintele la ea. Sa stii ca vorbele tale m-au dat pe spate (yeeeeeeeee, ii place cum combin culorile !!!!) Me verry happy about this. Kiss you.

      Delete
    2. Beautylicious exista un magazin in Cluj unde au aceste benzi dar pretul nu e exact convenabil 10 Ron banda, eu mi-am luat cateva de pe okazii si am iesit undeva la 4 Roni banda :D

      Delete
  3. Mie imi place manichiura, e chiar foarte frumoasa! Legat de banda, nu prea stiu ce sa-ti zic...eu inca n-am gasit sa-mi cumpar, dar totusi ma gandesc ca n-ar trebui sa fie atat de greu de lipit ((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Carla, cred ca nu am stiut eu sa o folosesc :). dar mai incerc si alte manichiuri cu banda , pana imi iese :). Te pup si merci de commentul tau dragut.

      Delete
  4. Foarte vesela manichiura ta. Si eu am realizat doar o data sau de 2 ori o manichiura cu benzi adezive. E putin mai greu la inceput, insa odata ce prinzi ideea, iese sigur. Arata foarte bine, in ciuda faptului ca ai spus ca te-ai chinuit putin. Pupici.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci frumos de comment. O sa perseverez pana o sa-mi iasa. Pup.

      Delete
  5. superbe,imi place cum ai combinat nuantele si faptul ca ai folosit sclipici si banda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci Ela. Abia astept sa vad o noua postare la tine pe blog, asa cum numai tu stii. PUP

      Delete

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.