My lovely followers

Search This Blog

Translate

Wednesday, January 30, 2013

Day 29 - Inspired by a Blogger

Salutare dragelor!!

In sfarsit a venit si ziua in care rabdarea mea ia sfarsit si ma linistesc bucuroasa ca am incercat acest model de la care nu-mi puteam lua ochii. De foarte multe ori m-am simiti si inca ma mai simt descurajata de talentul multor bloggerite, insa imi doresc sa perseverez si sa exersez, ca nimeni nu s-a nascut invatat. Modelele preferate nu sunt putine, dar le voi incerca pe toate la timpul lor.
Oh, dar haideti sa vedeti despre ce blogarita este vorba si mai ales despre ce model superb...... Tadaaaaaaaa...... Josephine's world - Rainbows in a jar (click pe link si veti vedea minunatia).
Sincera sa fiu, tema sugereaza inspiratie, insa eu am considerat ca schimband culoarea si cate ceva infim pe ici pe colo ajuta mult sa nu stricam creatia.
Acestea fiind spuse, sa vedem imaginile, zic!
Va pup si ne vedem maine.


 Hello my dears! At last, the day when my patience is over came, and I am so glad that I tried this nail design  that I couldn't take my eyes of. Many times I felt and I still feel discouraged because of the bloggers talent, but I want to persevere and practice.Oh, but let's see what blogger is all about and especially what  gorgeous nail design ...... Tadaaaaaaaa ...... Josephine's world - Rainbows in a jar (click on the link and see the wonder of).Frankly, the theme for today suggests inspiration, but I considered changing color and tiny little bit here and there helps a lot to not ruin the creation.That been said, let's see the pictures!I kiss you, and see you tomorrow.





























10 comments:

  1. Wow, nici nu stiu cu ce sa incep! In primul rand trebuie sa iti multumesc, ma simt atat de onorata ca manichiura mea te-a inspirat! Imi place mult de tot varianta ta si faptul ca i-ai adaugat o nota personala! Sper sa reusesc si eu pe viitor sa reproduc una din manichiurile tale care m-a fascinat din prima clipa - http://roxyru.blogspot.ro/2013/01/day-23-inspired-by-nature.html
    Pupici!

    ReplyDelete
  2. arata superb modelul tau de inspiratie :)

    ReplyDelete
  3. Sunt foarte frumoase : * te pup!

    ReplyDelete
  4. Ce bine arata si pe albastru!! Sunt foarte dragute :)
    Pupici.

    ReplyDelete
  5. Deci,incep sa-mi placa foarte tare ojele flormar miracles ,super frumos ti-a iesit manichiura,FELICITARI!!!
    Pupici:*

    ReplyDelete
  6. Ce frumos te-ai jucat cu bilutele acelea:X Super manichiura :*

    ReplyDelete
  7. cat de dragalasa poate fi, ti-a iesit minunat :*

    ReplyDelete
  8. Aş fi putut să recunosc manichiura aia dintre alte o mie. Si pe mine m-a lasat placut impresionată cand am vazut-o.Dar imi place si a ta la fel de mult.Mai ales ca am vazut cat e de greu imi este mie sa fac o manichiura mai elaborata. Dar na, voi va pricepeti.Si se vede asta. Am sa urmaresc cu placere de acum blogul tau.

    Multumesc frumos pentru vizita,comentariu si abonare.

    ()__() pupici si imbratisari
    (> – <)
    ( u u ) Andreea @ www.blograndeea.blogspot.ro


    ReplyDelete

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.