My lovely followers

Search This Blog

Translate

Tuesday, January 8, 2013

Day 8 - Flakies

Salutare!!  Ora sase a venit, si postarea s-a ivit :)))). Fetelor,am trisat putin si am realizat 3 manichiuri in avans pe care le-am programat cu interes la ora 18:00( cand sunt in drum spre casa de la work), astfel incat sa va bucurati de ea pana ajung eu home :).
Cea de azi nu a necesitat un mare efort. Veti vedea despre ce este vorba si cat de simpla este.
Va pup si ne vedem maine la aceeasi ora :))) Muah.










8 comments:

  1. Tare frumoasa e! Mai ales pentru mine care-s innebunita dupa slipicel :D

    ReplyDelete
  2. Glitttttttteeeeeeer :x imi place mult combinatia ;))

    ReplyDelete
  3. O adoooor :X arata super cu mai multe feluri de sclipici!!

    ReplyDelete
  4. imi plac sclipiciurile chiar arata minunat pe oja Flormar :D te pup

    ReplyDelete
  5. Wow. Ce superbe sunt unghiile tale. Imi plac ojele tale cu sclipici! Sunt dementiale.

    ReplyDelete
  6. Ce frumoasa e oja Flormar!! Stateam si admiram eu unghiutele tale si ma gandeam...cat de mult ii schimba aspectul un simplu lac cu sclipici! Il schimba in bine, clar! Pupi

    ReplyDelete

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.