My lovely followers

Search This Blog

Translate

Tuesday, February 12, 2013

Festivalul Orhideelor

Salutare fetelor!!!

Azi vom vorbi despre cele mai frumoase , mai grotesti si mai ciudate flori din lume , orhideele.
Datorita simetriei florilor si frunzelor fata de tulpina , orhideea este un simbol al perfectiunii sau al frumusetii perfecte. In epoca victoriana , orhideele erau un simbol al elegantei si luxului , intrucat erau vazute ca intruchipari ale orientului exotic si erau greu de gasit , necesitand , totodata , o ingrijire speciala in sere incalzite.
In China , ea semnifica atat rafinamentul , cat si inocenta copiilor.Orhideea este floarea reprezentativa pentru cea de-a douazecisiopta aniversare a casatoriei.
Hohohoho, pana la  cea de-a douazecisiopta aniversare a casatoriei noastre mai e cale lunga, hai sa zicem ca eu imi mai doresc o orhidee de Valentine's Day (asta in cazul in care citeste postul si sotul meu ).
In acest weekend a inceput festivalul orhideelor.  Eu am ramas muta cand am vazut ce frumoase , elegante si colorate sunt.
Va las si pe voi cu niste imagini superbe si foarte colorate!!!

Festivalul Orhideelor - Kew Gardens-Un motiv în plus să vizitați Kew Gardens dacă sunteți la Londra până pe 3 martie - Festivalul Orhideelor http://www.7continente.ro/locuri-care-nu-trebuie-ratate-kew-gardens/











Iata si zanele mele:


Primita la aniversarea a 24 de ani

Primita la aniversarea a 25 de ani
Dupa 3 ani, in sfarsit si-a facut curaj sa infloreasca



Care sunt florile voastre preferate???





6 comments:

  1. What a lot of amazing Orchids - they are such beautiful flowers...

    ReplyDelete
  2. sunt printre florile mele preferate datorita multitudicnii de culori si nuante pe care le pot avea si a rezistentei destul de mari :D

    ReplyDelete
  3. ador orhideele si eu am trei, doua dintre ele sunt ca si ale tale adica mov si alba,am vazut un tip de orhidee mirositoare mi-o doresc , te pup :)

    ReplyDelete
  4. Thanks for following me! These orchids look very beautiful! I want to go to London... You have done a good job when you made your orchid flower.

    ReplyDelete

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.