My lovely followers

Search This Blog

Translate

Wednesday, March 13, 2013

We Love Yellow Flowers

Salutare dragelor!
Azi va voi arata o manichiura realizata inca din luna februarie. De ce din luna februarie? Ei bine, unghiutele mele sunt supuse unui tratament riguros de infrumusetare si vindecare.
Lacurile de unghii, in special cele inchise, mi-au deteriorat unghiutele si mi le-au ingalbenit.Intre timp au mai si crescut putin , asa ca incepand cu saptamana viitoare voi intra din nou, in mare forta in lumea unghiilor colorate.
Pana data viitoare, va las cu unghiutele. Titlul dezvaluie tot, asa ca risipa de cuvinte este in zadar.


Am inceput prin aplicarea unei baze de la Flormar pentru a-mi proteja unghia.
Mai apoi am folosit o nuanta de la Essence #126 pentru un fundal potrivit.
A urmat pictarea floricelelor cu ajutorul ojei Flormar nr. #41 si adaugarea micilor punctulete cu ajutorul unui punctator pentru un plus de veselie .
Apoi am evidentiat petalele cu un strop de alb si am accentuat centrul florii cu mici punctulete rosii si....gata.


Rezultatul final mi-a inveselit ziua.

Produse folosite:
Toate cele bune pana data viitoare.

9 comments:

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.