My lovely followers

Search This Blog

Translate

Tuesday, May 14, 2013

Grunge Nails greets Depeche Mode

Salutare fetelor!
Maine pe Arena Nationala vor concerta cei de la Depeche Mode .
Yaaaaaaaeeeeeeeeeyyyyyyyyy!!!!
Am avut aceasta manichiura cu care am participat la concursul organizat de Sascha in urma cu ceva vreme. Aici puteti vedea cine a fost fericita castigatoare.
Ideea este ca manichiura se potriveste atat de bine cu acest eveniment, incat nu am rezistat sa o arat si fetelor care nu au vazut concursul Saschei.
Va pup si ne vedem la concert!



Pe vremea aceea se poate observa cu usurinta ca-mi taiam cuticulele. Ce sa fac , ma mandresc si eu ca am aproape o luna de cand nu le-am mai taiat :D
Am inceput realizarea acestui model prin aplicarea unei baze de la Flormar.

 Dupa aplicarea bazei am folosit 2 culori (negru - Rapsodi in nuanta #355 si portocaliu rosiatic de la Classics in nuanta #138). Pe unghia aratatorului am aplicat oja crapacioasa de la Flormar si l-am decorat cu tinte si micro beads pe care le-am achizitionat de aici.
 Urmatoarele unghiute au fost incarcate la propriu cu multe capse rosii, negre, aurii si cu mult argintiu.
Am sigilat totul cu un top coat dela Farmec si GATA.

Va pup si, pana data viitoare , va las cu o melodie celebra de la Depeche Mode!




9 comments:

  1. Cat de bine poate sa arate modelul! Imi place foarte mult! Si unghiile tale lungi, il pun si mai bine in evidenta. Pup. Ador capsele aplicate.

    ReplyDelete
  2. Interesant model! Imi place mult.

    ReplyDelete
  3. Fara cuvinte!!!
    Big Like!
    pupici:*

    ReplyDelete
  4. Foarte faine unghiuteleeeeee :)

    ReplyDelete
  5. Really luxurious nail art I like it!!

    http://lolanailedit.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.