My lovely followers

Search This Blog

Translate

Friday, June 14, 2013

Neon Chocolate

Salutare fetelor!
Iata ca a mai trecut o saptamana, toata marcata de vreme instabila.
M-am gandit pe loc sa o stabilizez si sa chem soarele cu aceasta manichiura neon.
In plus, aceasta saptamana, am gustat diferite sortimente de ciocolata..... deci real life inspires you :)
Sper din tot sufletul sa va placa unghiutele mele colorate si va las cu imaginile.


Incep prin a aplica o baza (care sa contina si un tratament- de preferat), ce confera unghiilor mai multa aderenta si previne patarea acestora.
Etapa urmatoare este aplicarea minunatelor culori:
turcoaz - Golden Rose #222
portocaliu - Gabrini Summer Edition #M112
verde - Flormar Super Neon #N014
roz - Leydi #711
galben neon - Farmasi
maro ciocolatiu - Flormar #428
glitter auriu - Eveline Scenic Nail Liner



Fiecare unghiuta s-a bucurat de cate o culoare neon si de ciocolatiul de la Flormar.
Pentru a delimita intr-un french drept, am folosit un Nail Liner auriu.


Am adaugat mai multa stralucire cu ajutorul unor pietricele de diferite culori si am sigilat tot modelul cu ajutorul unui Top Coat de la Farmec.


Ultimul pas a fost sa transform aceste unghiute in niste adevarate vedete pozandu-le din diferite unghiuri.


 Sper ca am reusit sa aduc soarele inapoi :) , insa cel mai mult sper ca acest model sa fie si pe placul vostru.


Unghiutele mi-au colorat ziua, si tare mult mi-as dori sa va transforme si voua ziua, in una Magica.


 Pana data viitoare, toate cele bune!



8 comments:

  1. Superbe unghiile Roxana, tare vesele si pozele sunt minunate!

    About women and not only Blog

    ReplyDelete
  2. Superba manichiura. Imi place mult ca este foarte colorata! Iar culorile folosite arata minunat impreuna. :*

    ReplyDelete
  3. Deci e dragoste la prima vedere cu manichiura ta, imi place din toate punctele de vedere, e super super!!

    ReplyDelete
  4. Lovely!! Looks yummy! Haha. :)

    ReplyDelete

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.