My lovely followers

Search This Blog

Translate

Friday, April 18, 2014

Easter Nails

Salutare tuturor!
Se pare ca nu am mai postat de ceva vreme.
Marea mea absenta este motivata de o frumoasa onicomicoza (ciuperca a unghiei) la unghia de la degetul mic, mana dreapta.
Am cateva luni bune de tratament asiduu cu Exoderil, Canespor si multe alte tratamente naturiste.
In zadar toate, pentru ca se pare ca imi voi pierde din nou unghia.
Pentru ca vine Pastele, am pastrat pentru voi o manichiura ceva mai veche pe care nu am reusit sa o postez deoarece nu mi-a placut in mod deosebit.
Pentru ca imi era tare dor de voi si pentru ca mi-am amintit ce frumoase si sanatoase erau unghiile mele, m-am gandit sa va arat si voua aceasta manichiura.
Sper sa va placa.


Am folosit 5 culori superbe primite de la o prietena draga.
Modelul mi se pare chiar foarte potrivit pentru sarbatorile pascale.


Dupa ce am aplicat baza, am folosit 2 straturi de lac alb de la Flormar.


Apoi frumoasele oje colorate si putin negru si alb pentru a le scoate in evidenta ca pe niste oua dragute de Pasti :)


Am aplicat un top coat pentru a proteza modelul si gata!
Nu vreau sa va oripilez cu pozele unghiei cu onicomicoza, insa promit ca dupa Pasti voi scrie un intreg articol despre acest subiect.
Cum poate aparea, tratament si preventie.


Va pup si sa aveti parte de un Paste Fericit!!!

4 comments:

  1. Sunt foarte vesele si colorate unghiutele, imi place enorm modelul , sincer imi pare rau de problema ta la unghiuta, trebuia sa ai rabdare doar ca o sa treaca si eu am avut ceva probleme in perioada cand am renuntat la unghiile cu gel m-am confruntat cu o onicomicoza subunghiala distala am folosit unguente si am facut tratament cu antibiotice dar pana la urma a trecut de la sine, chiar astept articolul tau, te pup dulce PASTE FERICIT!!!

    ReplyDelete
  2. Love your nails :)

    Check out my new post Here!!!

    And please click on the links of it...it would really mean a lot.

    ReplyDelete

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.