My lovely followers

Search This Blog

Translate

Friday, July 25, 2014

Silver My Neon Nails

Salutare tuturor!
Credeati ca am abandonat blogul?
Am revenit dupa o absenta destul de mare din randul blogaritelor de profil.
Initial, am vrut sa nu mai postez decat atunci cand unghia de la degetul mic - mana stanga este vindecata.
Din pacate acest lucru nu s-a intamplat.
Unghiuta este devorata de o onicomicoza de toata frumusetea.
Aceasta nu mai creste, este deformata si mi-e afectata atat unghia cat si patul unghial.
In prezent continui tratamentul cu antimicotice si mi-am lasat restul unghiutelor sa creasca.
Odata cu ele va voi arata un model futurist si de vara.



Personal, imi place tare mult combinatia galben neon si albastru indigo.
Unghiuta cu probleme a fost si ea acoperita cu ajutorul unui inel.


Pentru a creste frumoase si sanatoase, le protejez cu ajutorul unei baze inainte de a aplica oja colorata.
Frumoasa nuanta galben neon este de la Flormar nr.420, iar albastrul indigo, Flormar 448.

Varfurile unghiilor au fost accentuate cu un argintiu intens de la O.P.I - Fits me to a royal - T.


Pe inelar an adaugat sclipiri aurii cu ajutorul ojei de la Essence - Make it Golden.
La final am aplicat un Top coat tot de la Essence.
Sper din tot sufletul sa va placa modelul si ca inca ma mai urmariti.
Pana data viitoare, toate cele bune.

3 comments:

  1. Great to see you back! This looks amazing! :-)

    ReplyDelete
  2. Chiar ca ai abandonat blogul...

    ReplyDelete
  3. Astept de fiecare cu drag postarile tale sunt sigura ca unghiuta ta se v-a vindeca si o sa reusesti sa ne incanti cu modele tale superbe mai des , pupici

    ReplyDelete

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.